هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

0
(0)

اگر  خودروایی دارید که دنده اش اتوماتیک است یا گیربکس اش اتوماتیک است نیازی به تعویض دنده نیست زیرا این عمل به طور خودکار انجام می شود. و برای تعمیر گیربکس آن دنبال بهترین جا برای هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خود هستید.

اگر ماشین شما گیربکس اتوماتیک داشته باشد و شما با آن رانندگی کرده باشید تفاوت های بزرگ بین گیربکس های اتوماتیک و گیربکس های دستی را می شناسید.
*خودروهای اتوماتیک پدال کلاج ندارند.

*خودروهای اتوماتیک نیازی به تعویض دنده ندارند.

یکبار دنده را در حالت drive قرار میدهید و دیگر نیازی به انجام آن نیست.

گیربکس دستی و گیربکس اتومات مانند هم عمل می کنند اما از راه های مختلف. روش گیربکس  اتوماتیک برای تعویض دنده کاملا شگفت انگیز است.

خودرو های بدون گیر بکس محدود به یک نسبت انتقال دور هستند. این نسبت قابل انتخاب  است و به شما اجازه می دهد که با حداکثر سرعت خوب حرکت کند. اگر سرعت 60 کیلومتر بر ساعت را می خواهید باید انتقال دور شما شبیه دنده 3 گیربکس های دستی باشد.

مجموعه دنده های سیاره ای و نسبت انتقال دور:

*مجموعه دنده های سیاره ای

*دسته ایی که اجزای مختلف دنده ها را قفل می کند

مطالعه کنید درباره‌  تعمیر سوزوکی

*سری ای متشکل از 3صفحه کلاج که قسمت های دیگر از مجموعه دنده ها را قفل می کند

*یک سیستم هیدرولیک که کلاج ها و باندها را کنترل می کنند

*یک پمپ دنده ای بزرگ که روغن را در اطراف گیربکس به حرکت در میاوردهزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

مشکلات متداول هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک  4AL

*ضربه یا تقه زدن گیر بکس اتوماتیک از دنده یک به دو

*نوع و مقدار روغن گیر بکس اتوماتیک 4AL

*زمان تعویض روغن گیر بکس اتوماتیک 4AL

علل تغییر گیربکس و جعبه دنده خودرو

بعضی از افراد به دلیل مشکلات جسمی یا نقص عضو تمایل دارند تا از خودروهای اتومات استفاده کنند. دسته ای از آنها هم به دلیل راحتی رانندگی با خودروهای اتومات و گروهی به خاطر علاقه به این خودروها اقدام به نصب گیربکس اتوماتیک می کنند. ضمن اینکه این اتومبیل ها برای افرادی که ساعات طولانی رانندگی می کنند، مناسب تر هستند.

مزایای نصب هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک

امروزه بسیاری از شرکت های خودروسازی در دنیا به سمت طراحی و ساخت خودروهای اتوماتیک می روند. از مزیت های این خودروها برای فروشندگان و خریداران باعث تمایل این شرکت ها به سمت تولید خودروهای اتومات شده است. و باعث میشود مانند هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206 هزینه گیربکس و مابقی آن نیز کاهش پیدا کند.

شما میتوانید در مورد تعمیر ویتارا اینجا بیشتر بدانید.

*کاهش مصرف سوخت

در خودروهای اتومات یک سیستم کامپیوتری وجود دارد عملکرد صحیح و حساب شده این سنسور در طولانی مدت باعث مصرف سوخت خودرو می شود.هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

*کاهش استهلاک خودرو

بعضی از افراد روی خودروی خود گیربکس اتوماتیک نصب می کنند این عمل موجب کاهش میزان استهلاک خودرو و خرابی می شود ضمن اینکه به عمر خودرو افزوده میشود. عمل کرد دنده ها در خودروهای اتوماتیک به وسیله سنسور کنترل می شود به همین دلیل درگیری اجزای ماشین به طور دقیق اتفاق می افتد و این عمل موجب می شود تا عمر ماشین افزایش یابد

مطالعه کنید درباره‌  صدای تقه زدن گیربکس اتوماتیک از چیست؟

*راحتی راننده

رانندگی با خودروهای اتومات راحت تر از سایر خودروها است. به همین علت رانندگان این خودروها با خطر محیطی کمتری مواجه می شوند

*کم شدن تصادفات و افزایش تمرکز راننده

یکی از مهم ترین دلایل شرکتهای خودرو سازی برای افزایش تولید خودروهای اتومات، کم شدن تصادفات و افزایش تمرکز رانندگان می باشد. ایمنی خودروهای اتومات نصبت به سایر خودروها بیشتر است. با توجه به اینکه کنترل خودرو و تعویض دنده در اتومبیل های دنده اتومات بر عهده سیستم کامپیوتری می باشد، تمرکز راننده بیشتر میشود و احتمال بروز تصادف کاهش میابد.هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

هزینه نصب و تعمیر گیربکس اتوماتیک

هزینه نصب گیربکس اتوماتیک بر روی خودرو های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اگر میخواهید گیر بکس اتومات را بروی خودروی خود نصب کنید، حداقل باید 7 میلیون تومان پرداخت نمایید. هزینه پرداختی شما صرف خرید هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک206، نصب تجهیزات ، تغییر روغن گیر بکس و …. می شود . مبلغی هم مربوط به دست مزد تعمیرکار است. برخی از تعمیرکاران، گیربکس دنده ای شما را به عنوان قسمتی از دستمزد خود قبول می کنند. البته این مسئله به تعمیرکار بستگی دارد. باید توجه داشته باشید که در زمان نصب هزینه گیربکس اتوماتیک206 لازم است تا یکسری تغییرات اساسی در خودرو ایجاد شود. این تغییر ها شامل دسته دنده، گیربکس ماشین، روغن گیر بکس، پدالها، سیمهای سلکتور و سیستم لوله کشی رادیاتور می شوند.

برای مشاهده خدمات ما روی اینجا کلیک نمایید.هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک 206

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک شامل مواردی چون:

  • سخت حرکت کردن خودرو در سر بالایی
  • در گیر شدن دنده و مکث در شروع حرکت
  • دیر عوض کردن یا عوض نکردن دنده
  • اشتباه نشان دادن یا نشان ندادن حالت دنده در آمپر
  • و …
مطالعه کنید درباره‌  تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را در قسمت کامنت ها باما به اشتراک بگذارید.

منبع: صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *