تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

0
(0)

امروزه پیدا کردن بهترین تعمیرگاه برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران خوب مانند پیدا کردن یک پزشک متخصص خوب اهمیت دارد. تعمیر گیربکس چه در ماشین های دنده اتوماتیک و چه ماشین هایی که از گیربکس دستی بهره استفاده می کنند، امری تخصصی است و به دانش و البته تجهیزات فراوانی نیاز دارد.

در این مقاله درباره بهترین ویژگی های تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران بپردازیم:

وظایف گیربکس

جعبه دنده یا گیربکس وظیفه دارد که قدرتی که از موتور به چرخ ها منتقل میشود را کنترل کند؛ منظور از کنترل قدرت اختیاری که گیربکس بخاطر تنظیم سرعت ماشین در اختیار راننده قرار داده میشود بعلاوه ی اینکه باعث افزایش اهمیت دوچندان قطعه می شود.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در غرب تهران

استان تهران روز به روز بزرگتر می شود، این بزرگ شدن باعث شده تا شما با اشخاص غیر متخصص رو به رو شوید و دیگر نتوانید راحت به دیگران اعتماد کنید. در حقیقت گیربکس قلب ماشین است لازم است برای تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران لازم است حساسیت زیاد و زمان زیادی صرف کنید.

علائم خرابی گیربکس اتوماتیک
  • نشت روغن گیربکس
  • سر و صدای ماشین در حین حرکت
  • بلند شدن بوی سوختگی از ماشین
  • کار نکردن پدال کلاج
  • قدرت نداشتن خودرو
  • روشن شدن چراغ چک موتور
  • لغزش چرخ دنده ها
  • سر و صدا در حالت خلاص
  • عملکرد نادرست و تاخیری
  • حرکت نکردن خودرو در دنده
  • لرزش خودرو و بالا رفتن دور موتور
مطالعه کنید درباره‌  سوزوکی گرند ویتارا

تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهرانتعمیرکار گیربکس در غرب تهران

اگر خودروی شما دنده اتوماتیک باشد و قبلا سابقه رانندگی با خودروی عادی را داشته باشید، قطعا متوجه تفاوت بین دنده اتوماتیک و دنده ساده شده اید. خودرو هایی که گیربکس اتوماتیک دارند نیازی به تعویض دنده و پدال کلاج نیست و فقط لازم است یک بار دنده ماشین را در حالت اتومات قرار دهید. سپس همه چیز به طور خودکار انجام میشود. ممکن است سیستم کامپیوتری به تعمیر نیاز داشته باشد یا دچار خرابی شده باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک جزو تخصصی ترین خدمات تعمیر گاهی است.

طراحی و ساخت جعبه دنده ها:

  • جعبه دنده های اتومات AMT
  • جعبه دنده های MT

با توجه به نوع جعبه دنده و با استفاده از تجهیزات ویژه تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران انجام میگیرد. برای تعمیر گیربکس اتوماتیک به تعمیرگاهی نیاز دارید که تجهیزات کامپیوتری مناسبی برای تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما داشته باشد.

در شهر تهران تعداد تعمیرگاه هایی که مجاز به تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی شما باشد کم است.

امکانات گیربکس

  • مانع شدن از سرعت گرفتن غیر اردی: بعضی از مسیر ها بخاطر شرایط خاصی مانند سر پایینی ها می تواند کنترل سرعت را از دست راننده خارج کند در چنین حالتهایی گیربکس به کنترل سرعت کمک می کند.
  • فعال نگه داشتن موتور بدون حرکت ماشین: امکان استفاده موتور بدون حرکت ماشین.
  • تنظیم کردن جهت حرکت خودرو: کنترل حرکت به جلو و عقب و توانایی حرکت معکوس.

تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهراندر سیستم اتوماتیک در تهران

آیا از خود پرسیده اید که گیربکس اتوماتیک چگونه کار می کند؟ قطعا به دلیل اینکه خودروی گیربکس اتوماتیک محبوبیت زیادی پیدا کرده است. گیربکس اتوماتیک به جای استفاده از پدال کلاچ، از مبدل گشتاور استفاده می کند. از متصل کردن مایع که از توربین در حال چرخش و پمپ جداگانه در جهت مخالف درون مبدل استفاده می کند و این اجازه را به موتور می دهد تا به طور مستقل از سیستم انتقال قدرت بچرخد.

مطالعه کنید درباره‌  تعمیر سوزوکی

به جای استفاده از مجموعه های مختلف چرخ دنده برای قفل و باز کردن شافت های خروجی گیربکس، گیربکس اتوماتیک از یک چرخ دنده واحد برای دستیابی به نسبت های مختلف دنده استفاده می کند یک سیستم هیدرولیک پیچیده، باندها و کلاچ های مختلفی را کنترل می کند و پمپ دنده ای روغن گیربکس را از داخل هل می دهد.

سپس یک بردار حرکت دریچه های تعویض را که مایعات هیدرولیکی را تامین می کنند تنظیم می کنند تنظیم می کند تا چرخ دنده های مختلف را درگیر می کند. با کاهش یا افزایش فشار سیال در داخل فرمان، سوپاپ های تعویض را مجبور به باز و بسته شدن کردن مدار های مختلف دنده می کند.

شما میتوانید بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران بیشتر بدانید.

به جای استفاده از مجموعه های مختلف چرخ دنده برای قفل و باز کردن شافت های خروجی گیربکس، گیربکس اتوماتیک از یک چرخ دنده استفاده می کند.

یک سیستم هیدرولیک پیچیده، باندها و کلاچ های مختلفی را کنترل می کند و پمپ دنده ای روغن گیربکس را از داخل هل می دهد. سپس یک فرماندار حرکت دریچه های تعویض را که مایعات هیدرولیکی را تامین می کنند تنظیم می کند تا چرخ دنده های مختلف را در گیر کند.

وقتی مشکلات گیربکس اتوماتیک وجود دارد، بهتر است تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروی خود را به خدمات خودروی کاظم بسپارید تا ماشین شما را مثل روز اول تعمیر کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهرانتعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران و نکاتی مهم در انتخاب تعمیرگاه

از ماشین خود به خوبی مراقبت کنید چرا که ماشین شما نیز از شما مراقبت می کند. متاسفانه فهمیدن اینکه کدام یک از تعمیرگاه های گیربکس اتوماتیک دانش و تجربه مورد نیاز جهت تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو شما را دارند کار بسیار دشواری است. نکته ای که شما باید به آن توجه کنید این است که تعمیر گیربکس اتوماتیک کاری تخصصی بوده م سپردن آن به مکانیک ساده عملی اشتباه است چرا که در بسیاری از موارد باعث می شود شما دوبار برای تعمیرات گیربکس خود هزینه کنید و مجددا آن را به پیش متخصص ببرید که فرق زیادی بین تعمیرکار گیربکس اتوماتیک و تعویض کار گیربکس اتوماتیک است و بسیاری از قطعات آن قابل تعمیر بوده که متاسفانه بسیاری از دوستان به علت نداشتن تجربه و تخصص کافی آن را تعویض میکنند.

مطالعه کنید درباره‌  تعمیر سوزوکی گرند ویتارا

تعمیر گیربکس اتوماتیک تخصص ماست.

نکته آخر این که همه تعمیرگاه ها برابر نیستند. برای بهترین خدمات و بالا ترین کیفیت کار، کمی وقت بگذارید و در مورد گزینه های نزدیک خود تحقق کنید.

شما میتوانید ما را در اینجا دنبال کنید.

دوستان عزیز خیلی ممنون که تا انتهای مقاله همراه ما بودید لطفا نظرها و پیشنهادهای خود را برای در قسمت کامنت ها برای ما ثبت نمایید.

منبع: صفحات وب

چه قدر به این محتوا علاقه داشتید؟

امتیاز خودتان را ثبت کنید

میانگین امتیازدهی: 0 / 5. تعداد ثبت امتیاز: 0

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *